۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱

فیلم| آخرین تحولات غزه

فیلم| آخرین تحولات غزه
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ سیما، آخرین تحولات غزه را تشریح کرد.
کد خبر : ۶۳۷۶۸۰

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای نضال علیان با اشاره به اینکه حملات هوایی به نوار غزه به شدت ادامه دارد، گفت: ساعات گذشته و شب گذشته شاهد حملات بسیار شدید بودیم، حملات زیادی به منطقه‌ی الزهرا انجام شد، ده‌ها برج مسکونی به صورت کامل بر سر مردم ویران شد.

وی ادامه داد: نیرو‌های امدادگر مشکلات بسیار زیادی برای نجات افراد دارند، چون تجهیزات مناسب هم در اختیار آن‌ها نیست به دلیل محاصره‌ی نوار غزه که از ۱۶ سال پیش ادامه داشته است.

آقای نضال علیان افزود: نیرو‌های امدادگر اعلام کردند که ممکن است حتی تا ساعات دیگر تجهیزاتی هم که در اختیار دارند از کار بیفتد به علت این که سوخت در اختیار ندارند و همچنین استهلاک زیادی که داشتند.

وی اضافه کرد: طی این مدت رژیم صهیونیستی همه‌ی مناطق را هدف قرار می‌دهد، تا الان ۵ نانوایی هم مورد هدف قرار گرفتند و مردمی که در صف نان ایستاده بودند آسیب دیدند، تعدادی شهید و زخمی شدند در صف نانوایی و حتی ده‌ها نفر از آن‌ها هنوز زیر آوار هستند.

خبرنگار صدا و سیما گفت: رژیم صهیونیستی همین چند دقیقه پیش یکی از بزرگترین بیمارستان‌ها که بیمارستان قدس هست را اخطار دادند که باید تخلیه شود، چون می‌خواهند آن را هدف قرار دهند، اما رئیس بیمارستان اعلام کرد که ما این کار را نخواهیم کرد و حالا ترس آن هست که ممکن است این بیمارستان هم مثل بیمارستان المعمدانی هدف قرار بگیرد در آن جنایت ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

آقای نضال علیان افزود: همچنین ترس این است که بیمارستان‌های دیگر هدف قرار بگیرند، اکنون ۱۴ بیمارستان هشدار تخلیه گرفتند که رژیم صهیونیستی گفته آن‌ها را می‌خواهم هدف قرار دهم، رژیم صهیونیستی اطراف این بیمارستان‌ها را بار‌ها هدف قرار داده و مناطق مسکونی و منازل از بین رفته و ویران شده اند.

 

برچسب ها: غزه اسرائیل